dnes je 27.1.2021

Input:

Ako byť atraktívny zamestnávateľ aj v čase krízy? Čo ponúknuť svojim zamestnancom, aby sa cítili motivovaní a angažovaní?

23.11.2020, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Dĺžka videa: 00:40:07

Kapitoly videa

Lektorka vo videoseminári hovorí o inom pohľade na krízu. Na jednej strane aktuálna situácia uberá na ekonomickej prosperite a možnostiach ako motivovať zamestnancov fin. benefitmi, možnosťami vzdelávania, cestovaním, teambuildingmi a pod. No na strane druhej je skvelou príležitosťou, ako sa pozrieť na to, čím všetkým firma disponuje (akými hodnotami, ľudskosťou, prístupom a postojmi, kvalitami, schopnosťami), ktoré si doteraz neuvedomovala, no je v nej skrytý "poklad" a nekonečno možností. Ak si toto všetko dokáže manažment/vedenie spoločnosti uvedomiť, flexibilne na to reagovať aj v praktickej aplikácii a integrácii, môže sa posunúť míľovými krokmi vpred.

Lektor

Mgr. Jana Balážová

Mgr. Jana Balážová

Talent Partnerka, recruiterka, sprievodkyňa v oblasti kariéry a sebarealizácie. Viac ako 10 rokov pracuje s ľudským potenciálom a talentmi. Podporuje ľudí k stretnutiu so svojou silou, autoritou a tvorivosťou, aby sa mohli autenticky prejavovať. Spolupracuje tiež s firmami v oblasti recruitmentu, budovaní značky zamestnávateľa, rozvoja zamestnancov a talent managementu.

Je držiteľkou diplomu v koučingu osobnostného rozvoja a udržateľnosti a aktívne sa venuje štúdiu metodickej empatie a holistického poradenstva.

Od roku 2011 sa pohybovala v prostredí personálnych agentúr a neskôr aj na internom HR najväčšej banky na Slovensku ako recruiterka a HR Business Partnerka.