dnes je 29.3.2024

Input:

Budovanie firemnej kultúry cez CSR projekty

7.1.2021, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2021.01.1.4 Budovanie firemnej kultúry cez CSR projekty

Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert

Koncept CSR teda spoločenská zodpovednosť firiem preukazuje k firemnej kultúre a firemnému imidžu priamu súvislosť. Preto sa bude zaoberať tým, ako spoločensky zodpovedné podnikanie a projekty vo firme ovplyvňujú zamestnancov, firmu či rozhodovanie spotrebiteľov.

CSR prispieva z dlhodobého hľadiska k zvyšovaniu hodnoty značky, k lojalite zákazníkov a trhových podielov, pomáha zvyšovať dôveru a budovať dobré meno firmy. Podnik má predispozície stať sa atraktívnejším a pútavým pre investorov. Investičné fondy si čoraz častejšie vyberajú investične vhodné okolnosti podľa kombinácie sociálnych, finančných, environmentálnych a etických faktorov kvôli skutočnosti, že kritériá CSR pre nich znamenajú garanciu bezpečnosti a dlhodobej udržateľnosti firmy. V štátnych objednávkach sa stále častejšie