dnes je 19.4.2024

Input:

Love branding

18.11.2020, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2020.11.1.4 Love branding

Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert

V roku 2020 rýchlo pretvára trendy v správaní spotrebiteľov. Teraz, viac ako kedykoľvek predtým, by sme všetci mohli využiť inšpiráciu pre podniky, aby našli spôsoby, ako sa prispôsobiť súčasnej dobe. Ako urobíte posun vo svojej obchodnej stratégii tak, aby zodpovedal vyvíjajúcemu sa dopytu spotrebiteľov?

Štúdie ukazujú, že keď stojíme pred rozhodnutím, emócie z predchádzajúcich alebo príbuzných skúseností môžu zmeniť preferencie ľudí. Realita je taká, že ľudia nekupujú výrobky iba z čisto logických dôvodov. Namiesto toho to robia z emocionálnych dôvodov. Toto dosť nehmotné emočné spojenie medzi Vašou značkou a zákazníkom má často veľký vplyv na udržanie zákazníka a úspešnosť predaja.

V správe Brand Love Story 2020 analyzoval Talkwalker takmer 800 značiek na celom svete, pričom na identifikáciu najobľúbenejšej značky na svete využil silu načúvania