2019.12.1.2 Oslovenie uchádzačov cez sociálne siete v roku 2020
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert
Samozrejme, možností je veľa. Len mizivé percento spoločností sa dnes už uspokojí s jednoduchým inzerátom na nástenke Úradu práce, prípadne priestorom v novinách 4 × 3 centimetra. Ľudia hľadajúci prácu, začínajú na internete, a tak sa tam logicky presúvajú tiež ich potenciálni zamestnávatelia.
Pravdepodobne každý, kto na internete hľadá prácu, ako prvý navštívi pracovne portály. Mať inzerát na týchto miestach je veľmi dobré, ale má to aj svoje nevýhody.
Inzerát na pracovnom portáli, samozrejme, stojí nejaké peniaze a nie práve málo. Základný inzerát na jednom z portálov vás vyjde aj na 200 € za mesiac. A to inzerujete iba jednu pracovnú pozíciu. Často sa tak stáva, že firmy vyvesia iba jeden inzerát a žiadateľa o prácu až následne pri osobnom pohovore informujú, že ho…