2018.03.1.2 Employer branding ako novodobý trend
Michaela Šindlerová
Každá spoločnosť má svoje špecifiká. Svoju históriu a firemnú kultúru. Podľa hodnôt a filozofie, ktorú zastávajú, vyberajú aj svojich zamestnancov tak, aby im vyhovovali do tímov a aj ako jednotlivci. V súčasnej dobe sa rozšíril pojem „employer branding”. Ide o súhrn aktivít, ktorými si spoločnosti vyberajú svoje najkľúčovejšie hodnoty a snažia sa pomocou nich budovať zamestnávateľskú značku. V princípe vytýčia to, čím sa odlišujú od konkurenčných spoločností a snažia sa to v nejakej forme „predať” na trhu – potenciálnym budúcim zamestnancom. Výsledkom by malo byť pozitívne vnímanie zamestnávateľa – jeho atraktivity a dobrej reputácie. A, samozrejme, z pohľadu spoločnosti ako takej, by to malo byť zníženie fluktuácie a zvýšenie angažovanosti zamestnancov.
Inšpirácia súčasných zamestnancov
Na to, aby ste prilákali nových ľudí do…