2020.12.1.1 Komunikačná inteligencia v HR
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert
Každá organizácia alebo spoločnosť sa spolieha na dobrú komunikáciu, aby mohla rásť a dosahovať strategické ciele. Komunikácia vyjadruje hodnoty a priority spoločnosti, pretože sa spája s vonkajšími stakeholdermi (vrátane zákazníkov) a internými zainteresovanými stranami (ktoré sú zložené hlavne zo zamestnancov).
Tu je sedem kľúčových bodov, ktoré zdôrazňujú, prečo je komunikačná inteligencia v HR pre organizáciu dôležitá.
1: Komunikuje správy zainteresovaným stranám
Komunikáciu s HR zdrojmi je možné rozsiahlo využiť na komunikáciu správ s internými zainteresovanými stranami o stave organizácie (napríklad v správach pre investorov). To pomáha manažmentu a zamestnancom prijímať rozhodnutia o tom, ako rozšíriť organizáciu. Pomáha to tiež zabezpečiť, aby všetci boli v súlade s cieľmi spoločnosti.
2: Pomáha spoločnosti…