2021.01.1.4 Budovanie firemnej kultúry cez CSR projekty
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert
Koncept CSR teda spoločenská zodpovednosť firiem preukazuje k firemnej kultúre a firemnému imidžu priamu súvislosť. Preto sa bude zaoberať tým, ako spoločensky zodpovedné podnikanie a projekty vo firme ovplyvňujú zamestnancov, firmu či rozhodovanie spotrebiteľov.
CSR prispieva z dlhodobého hľadiska k zvyšovaniu hodnoty značky, k lojalite zákazníkov a trhových podielov, pomáha zvyšovať dôveru a budovať dobré meno firmy. Podnik má predispozície stať sa atraktívnejším a pútavým pre investorov. Investičné fondy si čoraz častejšie vyberajú investične vhodné okolnosti podľa kombinácie sociálnych, finančných, environmentálnych a etických faktorov kvôli skutočnosti, že kritériá CSR pre nich znamenajú garanciu bezpečnosti a dlhodobej udržateľnosti firmy. V štátnych objednávkach sa stále častejšie…