dnes je 10.6.2025

Input:

Employer branding a talent attraction - budovanie aktraktívnej firemnej kultúry pre súčasných aj budúcich zamestnancov v roku 2025

6.6.2025, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2025.06.1.5 Employer branding a talent attraction – budovanie aktraktívnej firemnej kultúry pre súčasných aj budúcich zamestnancov v roku 2025

Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert

Úvod: Prečo employer branding rozhoduje

V čase rekordne nízkej nezamestnanosti a rastúcej konkurencie na trhu práce sa stáva značka zamestnávateľa (employer brand) jedným z rozhodujúcich faktorov pri získavaní a udržaní talentov. Uchádzači si dnes vyberajú zamestnávateľa rovnako, ako si spotrebiteľ vyberá značku – na základe reputácie, hodnôt, firemnej kultúry a skúseností ostatných.

Employer branding je preto viac než marketingová aktivita. Je to strategický prístup k vytváraniu atraktívneho a dôveryhodného obrazu firmy ako zamestnávateľa – pre súčasných aj budúcich pracovníkov.

1. Čo je employer branding a prečo je