2019.04.1.2 Kreatívna náborová inzercia
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert.
Už dávno si uchádzači o pozície nepodávajú dvere. Dobrých ľudí musí správny “ejčárista“ ťažko hľadať. Vždy používané “hľadáme, požadujeme, ponúkame“ musí zabaliť do zlatého baliaceho papiera a ozdobiť trblietavou mašľou. Pozrite sa na základné nedostatky inzerátov doby minulej:
1. Cieľová skupina alebo koho hľadáte
Píšte inzerát adresne. Predstavte si vždy osobu, ktorú chcete získať. Akým jazykom hovorí, čo ju zaujíma. Že hľadáte toľko pozícií a nemáte čas riešiť každú zvlášť? Rozdeľte si ich podľa charakteristík (administratíva, IT, kreatívci, robotníci, ...). Napr. Inzeráty na IT pozície by mali byť stručné a vecné, s uvedením programov a technológií, s ktorými bude pracovať. Inzeráty na kreatívcov by mali lákať na zážitok atď.
2. Predajte sa!
Nemávajte okolo seba stravenkami, 5-timi týždňami dovolenky, firemným…